El CF Mollet UE i el CF Martorelles donaran el tret de sortida a la temporada 2026-2027 a casa
La Federació Catalana de Futbol ha publicat el calendari del grup 2 de Segona Catalana, en el qual hi competiran els dos conjunts del Baix Vallès, el CF Mollet UE i el CF Martorelles. Els molletans, que han descendit de Primera Catalana recentment, rebran el Masnou dissabte 19 de setembre a les 16.30 h. Per la seva banda, els martorellencs s’estrenaran davant la seva afició amb l’Olímpic La Garriga, un equip que acaba de pujar de categoria, el mateix dissabte 19 a les 18.30 h.
Les dates més esperades i, que estaran apuntades en vermell en el calendari, seran les dels derbis. El primer enfrontament directe entre els dos equips baix vallesans serà el 7 de novembre al camp del Martorelles, un partit corresponent a la vuitena jornada de lliga. El duel de la segona volta es jugarà el 20 de març al Germans Gonzalvo.
A banda del Mollet i el Martorelles, al grup 2 també hi haurà altres equips de la zona com el Vilanova, el Parets o el Santa Perpètua. En aquest sentit, els martorellencs, que inicien un nou projecte amb Jordi Martínez al capdavant, rebran el Vilanova el 3 d’octubre, visitaran el Parets la setmana següent i jugaran a Santa Perpètua el 14 de novembre. Per la seva banda, els molletans visitaran el Vilanova el 10 d’octubre i, una setmana més tard, el 17 d’octubre a les 16.30 h rebran el Parets, un equip amb qui ja es van enfrontar el curs passat a primera catalana. El 21 de novembre, el Mollet jugarà a casa davant el Santa Perpètua, recentment ascendit.
El Martorelles i el Mollet tancaran la primera volta el 16 de gener a domicili, al camp del Masnou i del Llavaneres, respectivament. Martorellencs i molletans disputaran el darrer partit del curs a casa contra els mateixos rivals el 15 de maig.

