Montmeló aprova les bases per optar a un dels nous 18 habitatges de protecció oficial de lloguer
L’Ajuntament de Montmeló ha aprovat les bases per optar a un dels 18 habitatges de protecció oficial en règim de lloguer que s’estan construint al carrer Poeta Joan Maragall. Tots els pisos tenen una superfície de 56 metres quadrats i el contracte de lloguer serà de 7 anys, amb una quota mensual d’uns 450 euros.
Dels 18 habitatges, 1 es reserva per a situacions d’emergència social, mentre que la resta es distribueixen per criteris socials específics:
-
9 habitatges seran destinats a joves de fins a 35 anys
-
4 habitatges, a persones majors de 65 anys
-
3 habitatges es reservaran per a persones amb una discapacitat superior al 33%, víctimes de violència masclista o famílies monoparentals
-
1 habitatge adaptat serà per a persones amb mobilitat reduïda
Les bases s’han aprovat amb el vot favorable del PSC, així com dels grups municipals FEM Montmeló i Junts per Montmeló. Per la seva banda, el grup Canviem Montmeló s’ha abstingut, argumentant que els criteris exclouen famílies amb rendes més baixes.
L’adjudicació d’aquests 17 habitatges es farà a través d’un sorteig durant la primera quinzena d’octubre, a càrrec de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya. Està previst que les obres dels habitatges estiguin enllestides a principis de setembre.

